4 Haziran 2012 Pazartesi

Kızımın Düğün Elbisesi

En küçük kızkardeşim de evlendi nihayet. Hem kendime hem kızıma elbise diktim. Hazır giysilerde hem bütçeme hem zevkime uygunu bir araya getiremeyince böyle bir karar verdim. Biraz yorucu oldu ve iyi dikiş bilen bir arkadaşımdan yardım aldım. Daha önce şu yazımda kızıma dikmek için beğendiğim modeli paylaşmıştım. Elimde tam da bu renk bir dantel kumaş vardı ama ne yazık ki fırfırlı elbise yapmaya yetmeyince eteği düz ve kabarık yaptım.Bel kısmına drapeli kemer çalışıp üzerini taş ve boncuklarla süsledim. Tam kız çocuğununa uygun bir elbise oldu. Umarım sizde beğenirsiniz. Kendime diktiğim elbiseyi de bir sonraki postumda paylaşacağım.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir elbise olmuş :) ellerinize sağlık, kızınız güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, çok naziksiniz :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...