1 Mayıs 2012 Salı

1 Mayıs Ve Çiçekler

Ben yazmayalı ne kadar zaman olduysa blogger değişmiş, nereden yazıcam be nan şeklinde ekrana bakıyorum 10 dakikadır. Bugün emek bayramı, alın teriyle kazanç elde eden herkesin günü kutlu olsun. Ben bir de üstünüze afiyet spora başladım, eve gelince dayak yemiş gibi oluyorum bir de kızımın önceki postta bahsettiğim elbisesini biçtim, dikiyorum falan derken öyle geçiyor zaman. Yine önceki postlarda paylaştığım bir keçe aplike kedim vardı, yastık yaparım diye düşünüyordum fakat yazlık bir çanta ihtiyacı belirince o da güzel bir çanta oldu.
Çok severek ve hayranlıkla takip ettiğim SESİBER benim gökte aradığım şeyi buldu yere indirdi. Kızkadeşim bir ay sonra evleniyor ve bir türlü güzel bir gelin buketi bulamamıştık, ben kendim yapmıştım gelin çiçeğimi, iş başa düştü yine kendimiz yapmaya karar verdik. Ankara da aradım taradım güzel bir çiçek bulamadım, sonra birgün sesiber bu güzel çiçekleri paylaştı blogunda, bayıldııııım ve hemen sipariş verdim.
İşte dünyalar güzeli buketimiz, şu an yapılıyor haftasonu elimizde olacak :) Teşekkürler SESİBER . İsmine tıklarsanız sizde birbirinden güzel ürünleri ve çiçek buketlerini görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim paylaşım için :) Buketiniz ve saç çiçekleriniz şu an elimde. Yarın kargoya vereceğim. Umarım gördüğünüzde de beğenirsiniz.

    Sevgiler
    Sibel

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim böyle güzel şeylere aracılık ettiğiniz için, sevgiler benden...

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...