23 Ocak 2012 Pazartesi

Pırasa Çorbası

Siz de pırasa denilince ıııykk diyenlerdenseniz bu çorbadan sizde hoşlanabilirsiniz.Bende çocuğum olana kadar sebze sevmeyen biriydim, şimdi bamya hariç bir çok sebzeyi severek yiyorum.
Pırasayı fazla almışım yemek yaptım kaldı biraz, ne yapsam derken çorbası olur mu ki diye nette bakınırken çeşitli tarifler buldum ve kendime uygun bir tarif oluşturdum.
Pırasaları doğradım biraz yağda kavurdum, sonra iki kaşık un ve biraz tereyağ ekledim, tekrar kavurdum.



Sonra bir patates ve iki havucu minik küpler halinde doğradım.
Onları da tencereye ekleyip iki bırak su ve bir bardak süt ekledim.Bildiğin çorba kıvamı oldu.




Biraz kaynatıp, koyuluğunu zevkinize göre ayarlayabilirsiniz. Tuz atmayı unutmayın. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. pırasanın yemeği hariç hertürlü çeşidini çok seviyorum:) çorba ve börek mükemmel oluyor! Ellerinize sağlık leziz görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, börek de deneyelim bir gün öyleyse :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...