12 Ocak 2012 Perşembe

Maraş İşi Portföy ve Gözlük Kılıfı


Daha önceki postlarımdan birinde bu resimdeki nakış tekniğini bilen var mı diye sormuştum, Maraş işi tekniğidir kendisi. Özel bıçakla özel bir kartondan elde oyulan desenler metalik simlerle tamamen elde işlenir ve inanılmaz şık ürünler ortaya çıkar. Bu fotoğraftaki desende işlendi ve bir gece çantası oldu.


Gerçekten hiç bir yerde örneği olmayan orjinal ve değerli bir çanta, bir kaç portföy örneğim daha var, bir gözlük kabı var o kadar şirin ki desenini ben çok seviyorum. Bu ürünler halihazırda tarafımdan satışa sunulmuştur, ilgilenirseniz iletişim içi hulyaelbar at gmail nokta com.



8 yorum:

  1. Çok beğendim. Harika bir iş çıkarmışsınız. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hepimiz adına teşekkür ediyorum, ürünlerim bir ekip çalışmasının ürünüdür. Beğeni almak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. öyle çok beğendim ki...emeği olanların ellerine sağlık...peki bu ürünlerin satışı var mıdır acaba ya da nasıl ulasabiliriz ki????

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler, bu ürünleri özel siparişle yapıyorum, portföyler 300-350 tl arası, gözlük kapları 60-80 tl arasıdır, ilgilenirseniz hulya elbar@gmail.com dan mesajlaşabiliriz,sayfamı ziyaretinizçin teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar çok hoş olmuş ben sizden bir şey rica edicem eğer mümkünse tabiki mail adresime de iletebilirsiniz
    ben kumaşını merak ediyorum mümkünse bilgi verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, beğenmenize çok sevindim, likralı siyah saten kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, çantaları ve gözlük kabı çok güzel. Hala bunları yapıyor musunuz? Fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  8. @designer, tesekkur ederim, dreamandmermaid@gmail.com dan detaylari konusabiliriz, sevgiler.

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...