6 Ocak 2012 Cuma

Geçikmiş Yeniyıl Mesajı ve Ortanca Çiçeği

Yeniyıla gireli daha bir hafta olmadı ama gündem sürekli dolu biliyorsunuz, Yanlışlıkla öldürülen 35 insan, neden hapiste olduğu belli olmayan gazeteciler ve dün sürpriz şekilde tutuklanan türk ordusunun emekli bir genelkurmay başkanı. İnsanın geleceğe ait umutlarını karatan bu gelişmelere rağmen herkese sevdiklerinin yanıbaşında bir yıl diliyorum, ülkemizde bu bile bir lükse dönüştü biliyorsunuz.
Ben sevgili blogger zuzunun düzenlediği yeniyıl çekilişine katıldım. Yine bir blogger olan sevgili Didem den çok şık bir hediye aldım, hediyenin yanındaki çikolatalar ise işyerinde 5 dakikada uçtu gitti, bende bana denk gelen arkadaşa 2 ürünümü gönderdim, gelecek yıl yine böyle etkinliklere katılmak istiyorum.



Gelelim ortanca çiçeğine.
Terasımda ortanca yetiştirmeye karar vermiştim ama ekim mevsimini kaçırdığım için seneye kaldı, benim en sevdiğim çiçeklerdendir. Zaten öyle çiçek açmayan yşilliklerden hoşlanmıyorum, insan evinde bir çiçek yetiştirecekse böyle rengarenk açmalı. Keçeden yapılan ortanca çiçeklerine de bayılıyorum, dün akşam minik minik kestiğim çiçekleri bu akşam inci de kullanarak diktim ve bir demet ortancam oldu. Bu şirin ortanca demetini broş haline getirdim. Toka olarak ya da başka türlü de değerlendirilebilir.



2 yorum:

  1. harika görünüyor bendemi debnesem acaba

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler, denemenizi tavsiye ederim, çok zevkli ve sonuç çok şık :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...