18 Kasım 2011 Cuma

Fermuarlı Minik Cüzdanlar - Rengarenk

Sanırım burcumdan dolayı azıcık maymun iştahlıyım, terazi burcu yum :)
Aynı anda bir sürü şeye ilgi duyup hepsini denemeye çalışmak en büyük hastalığım, kumaş boyama, ahşap boyama, minyatür derken en sevdiğim hobi olan dikişte karar kıldım.
Tabi ki giysi ve aksesuar çalışıyorum ama onda da herşeyi dikmek istiyorum.
Clutch dikişlerim devam ediyor ama kumaşlarım ithal olduğu için clutchlardan kalan küçük parçaları ne yapsam derken küçük cüzdanlar yapmaya karar verdim.
Bunlar ilk örnekler, daha çok kumaşım var, ayrca dikişi çok basit olduğu için bu konuyla ilgili bir tutorial düşünüyorum.
Cüzdanları uygun fiyatla pasajıma koymayı düşünüyordum ki LeyyaCraftmania blogunda okuduğum yazıyla bunu askıya aldım, sanırım bende emeksensin de devam edeceğim.
CÜzdanlar henüz dikildi ve ütülenmeden fotoğraflandı.
Satın almak isterseniz bana mesajla ulaşabilirsiniz.




2 yorum:

  1. çok güzeller, çok beğendim. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sevgili cococrafts :)
    sende çok şık kumaşlar kullanıyorsun, bende seninkileri çok beğeniyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...