1 Aralık 2011 Perşembe

Fermuarlı Clutch - Diy

Her gün okuyorum takip ettiğim blogları ama iş yazmaya gelince, demiştim kış depresyonu diye...
Şimdi de çok yakınımızın kötü bir hastalığa yakalandığını öğrendim. Ameliyat olacak, Allah a dua ediyoruz, tesadüfen check up esnasında öğrendi. Arada kontrole gitmek lazım, doktora gitmeyi sevmeyenler yani benim gibiler özellikle gitmeli.
Bir de üstüne grip mi nezle mi anlamadım, yıkılıyorum işte yorgunluk, halsizlik, burun akıntısı vs.
Fermuarlı cüzdanlarımı paylaşmıştım bir önceki postta, aynı teknikle bir de clutch denedim.
17 x 27 cm ölçülerinde, puanlı, sevimli bir şey oldu. Dur dedim bir tutorial deneyeyim. Aşağıda fotoğrafları sırasıyla takip ederseniz, yanlış bir fon rengi seçmişim üstelik, dedim ya ölüyorum hastalıktan hoşgörün, umarım anlaşılır olmuştur.
Her ihtimale karşı ben bir de bir link vereceğim, oradan da bakabilirsiniz.

edit : linki düzelttim diye umuyorum, tıklayın








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...