11 Ağustos 2011 Perşembe

EVA namı diğer SÜNGER KAĞIT






Tatil benim için bitti sayılır, Ankara ys döndüm maalesef :( Çok sıcak...
Tatilde yeni bir craft malzemesi keşfettim EVA, hani eskiden tokyo terlikler olurdu sünger gibi, onların incesi.
Keşfettim derken ben zaten bu evanın metreyle satılan halini biliyorum, siyahı beyazı var, çantalarıma dolgu malzemesi olarak kullanıyorum. Böyle rengarenk ve simli hallerini ve craft malzemesi olduğunu olduğunu yeni keşfettim diyelim. Kızkardeşim bir ilkokulda geçici bir süre çalıştı, oradaki öğretmenlerin bu malzemeyi tasarım derslerinde kullandığını görmüş, merak etmiş almış, bir kaç tane sevimli broş çalışmış. Bana da bahsetti, ben de çok sevdim, bir kere kulanma tarzı keçeyle benzer, keçeyle yapılan herşeyi yapmak mümkün, çocuklarımızla yazın beraber faaliyet yapmaya da uygun. İnternetten eva sünger diye aratınca hobi sitelerinden satın alabilirsiniz, kırtasiyelerde var mı bilmiyorum, 10marifet.org da sünger kağıt diye arama yapınca yine örneklerle karşılaşabilirsiniz.
Bu da bizim ilk broşumuz:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...