15 Ağustos 2011 Pazartesi

Biftekli Salata ve Dört Mevsim Kek

Sürekli aynı şeyleri yemekten sıkılınca salata yaparım ben ama öyle sıradan değil, etli, tavuklu ya da ton balıklı.
Bu akşam için biftekli salata yapmaya karar verdim. Biftekleri ve içine koymayı düşündüğüm sebzeleri, (biber,kabak,havuç vs.)julyen usulü kestim, hepsini az yağda soteledim, bu kısım fotoğraflı, sonrası hayal gücünüze kalmış :) Daha sonra ıceberg veya kıvırcık, domates, salatalık doğradım, hepsini karıştırdım, nefis bir salata oldu.






Bu güzel şey ise dört mevsim kekimiz. Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ben kek yapma özürlüyüm, asla kendim kek yapamıyorum, tadı feci oluyor, yanıyor, çiğ kalıyor, kabarmıyor ne ararsan :) Bu yüzden Doktor Oetker benim kurtarıcım. Böyle reklam yaptığımı bilseler :) Bu keki ilk defa denedim, güzel pişti, tadını henüz bilimyorum ama eminim güzeldir, pişerken mis gibi koktu çünkü, yemek saati geliyor, herkese afiyet olsun ...



2 yorum:

  1. Uyyyy o kekten bir dilim hatta bir dilim yetmez iki dilim istiyorum şimdi kahve yapacaktım kendime olsaydı ne güzel giderdi yanında :)
    Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler noni cim :) adres ver hemen yapı göndereyim sana da,
    şaka yapmıyorum gayet ciddiyim :)
    laf aramızda güzel olmuş gerçekten, sevgiler :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...