23 Ağustos 2013 Cuma

Emeksensin'e Dönüş

Emeksensin satış yapmayı sevdiğim ve ciddi olduğunu düşündüğüm bir siteydi, bir sabah tüm ürünlerimin silindiğini gördüm, bir kaç mesajlaşmadan sonra bir yanlışlık olduğu anlaşıldı fakat ben ürünlerimi yeniden yüklemek için biraz beklemek istedim.
Bugün yüklemek istediğimde ise bir uyarı mesajı gördüm, önce mail yoluyla örnek ürün yollayacakmışız, beğenirlerse kabul edeceklermiş.

Kontrol konusunda bir sıkıntı yaşadıkları kesin ve sanırım kadroları da yetersiz, böyle önce önlem almaya çalışıyorlar.

Denetim sistemlerini etsy.com dan örnek alırlarsa daha kolay çalışacaklarını düşünüyorum.
Şimdilik sadece mini cüzdanlarımı satışa çıkaracağım, daha sonra dükkanı büyütürüm artık.

ELBAR adındaki bu boş dükkan benim, doluydu tabi bir zamanlar, şimdi onay verirlerse bir kaç gün içinde ürünlerim burada satışta olacak.

Ürünlerimden bir kaç örneği merak edenlerle paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...