20 Mart 2013 Çarşamba

AŞKIM İRON FİST

Bilen bilir İRON FİST diye bir marka var yurtdışında, ayakkabılarının güzelliğini anlatmaya sözler yetmez, özellikle gothic tasarımlarının hastasıyım.
Sevgili GÖKSUK un twitter hesabında gördüğüm botlarına bayıldım, nerden aldığını sordum, o da bana PİNK AVENUE adlı süper hızlı bir alışveriş sitesinden bahsetti, indirim varmış bir de iyi mi :)
Netice de ben dün öğle internetten sipariş ettiğim botlarıma bugün öğle vakti kavuştum.



İşte kendileri, tanıştırayım, yeni aşkım, mevsim sebebiyle az giyeceğim ama olsun, bu gece sarılıp uyumayı düşünüyorum kendilerine.

Bu da aldığım sayfanın adresi, duymayan kalmasın :)

2 yorum:

  1. heheh:) benim de en sevdiğim botlarım oldular:) her ne kadar senin aldığının 3 katına almam acı çekmeme sebep olsa da sevgim eksilmedi kendilerine

    YanıtlaSil
  2. size ne kadar teşekkür etsem az :)
    benim de sanırım en sevdiğim botlarım olacak :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...