3 Ağustos 2012 Cuma

Kedi Minderi

Evimizin yeni üyesi güzel kedimiz için bir yatak yapmak istedim. Nette biraz gezindim çok güzel modeller vardı ama ilk denemem olduğu için evde bulunan hayvan desenli pamuklu bir kumaştan basit birşey yapmaya karar verdim, biraz deneme yanılma yöntemiyle diktim.





Büyük bir dairenin kenarına kenar diktim, kenarları hem elyaf, hem de eva adı verilen ince süngerle destekledim, yuvarlak zemini ise boncuk elyafla doldurdum.





Bu resimde birleşmiş ama tam bitmemiş halde




içi elyafla dolduruldu, tam ortasında minik bir dikiş attım, minder tamamlandı, kedi beyimiz çok beğendi, umarım beğenilmiştir.

2 yorum:

  1. ilk deneme için güzel olmuş! Ben de iki gündür kedi kızıma aynen böyle bir şey yapmayı düşünüyordum, sizinkine rastladım. Ben henüz kumaşı bile almadım ;) Umarım kedi oğluşunuz yatağında yatmayı sever... Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) şimdi ki hedefim peluş kaplı kutu yapmak, kutuya girmeye bayılıyor çünkü :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...