23 Ekim 2011 Pazar

Ne Mutlu Türküm Diyene


Ardı arkası kesilmeyen şehitler, dökülen kan, kanadı kolu kırılan ana babalar... Çaresizlik, boğazda düğüm, olanları sadece seyretmek zorunda kalmak, konuşmanın, kelimelerin kifayetsiz kalması...

Tatile gitmiştim ben, doğumgünü hediyesiydi eşimin, onu paylaşacaktım sizinle, ne yazık ki yine çocukların ölüm haberleri geldi, tadımız kaçtı, evlat sahibi olarak canım daha çok yandı. Ne paylaşasım ne konuşasım var.

Bu arada tatile gitmeden önce çekiliş yapmayı istemiştim ve denemiştim, tatilden sonra sonuçlanacaktı o da yalan oldu kimse yorum yapmadı çünkü, sağlık olsun, tekrar denerim sonra.

Tatil fotoğraflarını da kafamız sakinleştiğinde paylaşırım artık.

Son olarak birşeyler söylemek istiyorum;
Ben bu ülkede kardeşçe yaşamak istiyorum, bir gün yolda yürürken bir bomba yüzünden ölmek istemiyorum, çocuğum yaşındaki delikanlıların öldüğünü, babaların oğullarını toprağa verdiğini görmek istemiyorum, Kürt halkının geri kalmasını sağlayan, o bölgeye gönderilen hizmetleri engelleyen, doktoru, öğretmeni barındırmayan, onları fakir ve muhtaç duruma düşürerek bu durumdan nemalanan lanet terör örgütüne önce kürt kardeşlerimiz dur desin istiyorum.

Allah bu günlerimizi aratacak acılar vermesin...

Bayrağımız sonsuz dek dalgalansın...

edit: otomatik yayınlamaya ayarlamıştım, Van depremi oldu yazımın ertesinde, bu uğursuzluk neyse bitsin artık, İstanbu ldepremi ni yaşamış biri olarak Van çok zor durumda biliyorum, Somali ye yardım ettik ,şimdi sıra kendi halkımıza yardım etmeye geldi, biz bunu da aşacak bir toplumuz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...