5 Ekim 2011 Çarşamba

Doğum Günüm Şerefine :) İndirimler ve Hediye Portföy


Doğum günü kutlamalarını eskiden beri sevmem, hatta kzıma da bunun önemli birşey olmadığını öğretmeye çalışıyorum.
Lakin bu yıl ben yolun yarısını aşmış bulunuyorum, söylemesi kolay ama hissetmesi zor bir yaşmış 36, sevmiyorum yaşlanmayı ne yapayım :)
Blog yazmaya başladığımda birbirlerine hediye veren bloglar çok hoşuma giderdi, hala çekilişlere katılan ama hala hediye kazanamayan bir bahtsızım :)
Bende doğumgünümde çekilişle hediye vermeye karar verdim, bir de pasajımdaki tüm ürünlerde 22 Ekim e kadar %50 (yüzde elli) indirim yapmaya.
Çekiliş için hediyeye gelince benmi en sevdiğim cluthclardan biri olan şu siyah-altın baskılı çanta talihli blogger ın olacak.


Çekilişi de 23 Ekim de yapmayı planlıyorum,
Böyleyken böyle, çekilişe katılmak isteyenler b bloglarında ilanımı yayınlayıp, takipçim olurlarsa,linkleriyle beraber pasajımda en sevdikleri ürünü bu postun altına yorum olarak yazarlarsa çok sevinirim, çekilişi random org la gerçekleştireceğim.

PASAJ a gitmek için üstünü tıklayın.

Ben şimdi pasajıma indirim yapmaya gidiyorum.

Allahım nolur çok kişi katılsın, utandırma amin :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...