29 Eylül 2011 Perşembe

Clutch - Kediler Aşkına








Sevimli köpeklerden sonra sıra dünyalar güzeli kedilere geldi. Bu ilk kedili clutch ama asla son değil, öyle güzel kedili kumaşlar aldım ki.

Sadece biraz daha fazla zamana ihtiyacım var, yetişemiyorum, işe, kızın okuluna, eve, yemeğe, temizliğe ...
Geçen pazar en sonunda pes ettim, aslında bedenim pes etti, yataktan kalkamadım, dayak yemiş gibiydim. neredeyse bütün gün ateş içinde sayıklayıp uyudum, bir kaç gündür iyiyim sanıyordum, dün de hayatımda ilk defa dudağımın kenarında kocaman bir uçuk çıktı. Aysun Kayacı gibiyim, ağzımı kapatamıyorum :)
Kendime iyi bakmam lazım yoksa kimsenin bana bakacağı yok.
Sizi çantamın fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum :)

2 yorum:

  1. Benim gibibir kedi delisine bu yapılır mı :D harika olmuşşşş

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) kediler muhteşem değil mi ?pasajımda olduğunu yazmayı unutmuşum.
    http://www.pasaj.com/dukkan/elbar

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...