11 Haziran 2011 Cumartesi

Evimizin Yeni Üyesi ve Bahçemiz

Geçen yıl eski evimde bir tavşan beslemiştim, kocaman olmuştu, evdeki tüm kabloları da yiyince eşimle birbirimize girdik ve en sonunda ben mağlup oldum, tavşanım bahçeli evi olan birine gitti.Sonra bu yeni eve taşınınca ben uygun koşulları sağlamaya szö verdim, eşimle baştan anlaşıp kafesini falan yaptırdım ve uzun yıllar bizimle olmasını dilediğim yeni tavşanımız geldi. Bir yandan kafes yapıldı,çiçek ekildi,


bir yandan domates,biber,salatalık fideleri dikildi, balkon oldu sana bahçe. Tavşanımız geziyor tozuyor hopluyor zıplıyor, acıkınca ve tuvaleti gelince kafesine koşuyor. Kafes kulağa kötü geliyor aslında çünkü orası onun yuvası, hala kalıcı bir ismi yok, önerilere açığım. tavsan.org adlı bir site var, üstüne tıklayın lütfen tavşan bakmak isteyenlere rehberlik ediyor, tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...