1 Haziran 2011 Çarşamba

12-13 Yaş Genç Kızlar İçin Mezuniyet Elbisesi

Ankara daki en sevdiğim arkadaşımın kızı gittiği bale kursundan mezun olacaktı ve yemekte giyilecek şık bir kıyafete ihtiyacı vardı. Neredeyse her yeri gezdi fakat kafasına göre bişey bulamadı. Şeytan dedi ki
sen dik, hemen model tasarladık, kumaş aldık. Balon etekte karar kıldık.
Üst beden için çocuğun göğüs ve bel ölçülerini al




arak Burda dikiş dergilerinden klasik kolsuz çocuk elbisesi beden kalıbı çıkardım. Üst bedeni iki kere kesildi,hem dış hem astar olarak. Sırtında gizli fermuar var. Etek için kloş etek kestim ama normal bel ölçülerinden bayağı geniş, büzgü yapmak için. Eteğin balon olması için istediğimiz etek boyundan 15 santim uzun kesiyoruz, onu da içeri kıvırıp yine büzdürüp astara dikiyoruz.Belindeki kemer için verevden kestiğim kumaşa üç kat pli yaptım, taş ve boncuklarla süsledim, elbise dikildikten sonra en üstten monte ettim. Çok kolay ve zevkli bir çalışma oldu.

1 yorum:

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...