6 Ocak 2011 Perşembe

2011 ve Keçe Denemeler

Herkesin yeniyılını geç kalmış olsam da kutluyorum :) Biraz sıkıntılı bir dönemi atlamak üzereyken üstüne de bir de küçük bir operasyon geçirince çok istediğim halde bloguma ve çalışmalarıma dönmem hayli zaman aldı. Umarım bu yıl bana sana herkese güzellikler yapsın mutlu etsin...
Ben boş durmayı sevmiyorum iki arada bi derede keçe işine bulaştım. Bir kaç hayvan figürü çalıştım. Baktım çok güzel oldular paylaşmak istedim, model arayıp bulamayanlara ilham kaynağı olsun dedim :)



İşte kuzu, kaplumbağa, penguen, tavşan ve uğur böceği, çok şekerler di mi :)







2 yorum:

  1. Ne kadar temiz çalışmısşsın canım ellerine sağlık bol satışlar olsun

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, ayrıntı manyağıyım biraz :) Sizi severek takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...