21 Eylül 2010 Salı

CLUTCH ÇANTA KALIBI




Hiçbir zaman öyle şık bir deri çantam olmadı, sevemedim, ya asker çantası tarzı, ya kottan diktiğim, ya parça kumaşlardan pathcwork yaptığım çantaları kullandım yıllardır, Birkaç çantamı da mycandybags den esinlenerek dikmiştim.


Şimdi efendim daha önceki postlarda bahsettiğim üzere ben çeşitli boy ve ebatlarda çantalar çalışıyorum, önceleri gayet uyduruk, kafadan ölçülerle çalışsamda arada böyle kalıp çiziktirme denemelerim de oluyor.

Fotoğrafta görülen kalıp aşağıdaki çantanın kalıbıdır. Çantanın ölçüleri 28en x 17boy dur. Görüldüğü üzere çok şirin bir çanta oldu.Çantanın dikimi prensipte şöyle; aynı kalıptan önce dış kumaş ön-arka-kapak, sonra iç astar ön-arka-kapak kesilir, dış kumaş telayla desteklenir, astar dış kumaşın içine sokulur,en son temiz dikiş yapılır.Ne yazık ki bu çantaları dikerken bir blog fikrim olmadığı için yapım aşaması fotoğraflarım yok, bndan sonra ki çalışmalarım da ayrıntılı fotoğraflamaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...