17 Eylül 2010 Cuma

BEN KİMİM

Aslında yazacak ve anlatacak çok şey var ve biryerden başlamak gerekiyor.Ben elsanatları öğretmeniyim, yılardır kendime, kardeşlerime birşeyler diktim, aldığım kotların paçasını kestim kumaş diktim falan, nakış ve elsanatları kursu verdim, takı kursu verdim, sevdiklerime binlerce takı hediye ettim, minyatür kursuna gittim, tasarımla ilgili ne varsa bulaştım sanırım. Kızım doğduktan sonra da bir süre evde oturmak zorunda olduğum için internet hayatla bağlantımı sağladı :)

İnternette gezmeyi öğrenince handmade tasarımın çok değerli birşey olduğunu ve tahminimden çok insanın bu işle uğraştığını gördüm. İlk üye olduğum site 10MARİFET ti . Orada bir kaç yazı yayınladım, sonra HESİONKA nın blogu sürekl okuduğum ve takip ettiğim bir site oldu ki herkese tavsiye ederim.

Yavaş yavaş evde birşeyler yapmaya çalışırken pasaj.com a üye oldum, uzun süre birşey eklemedim, sonra işte yaptığım çantaları, işlediğim broşları ekledim, birkaç satış yaptım, ondan daha önemlisi farklı insanların hayal güçleri ile tanıştım.Kendime pasaj dan güzel hediyeler aldım.Bu postta bu kadar olsun, diğer postta da bir clutch kalıbı ile dikilişini anlatmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...