24 Mayıs 2011 Salı

Yırtık Pırtık Gül



Çok sevdiğim bir arkadaşımın kızına abiye bir elbise diktim, bitmek üzere, balon etekli falan, güzel oldu, yani çok yakından bakılmazsa dikiş hataları da gözükmüyor. Bu elbise için önce kumaştan güllü falan bir aksesuar düşünmüştüm sonra beline drapeli bir keme dikip onu taşla boncukla süsledim. Elbisenin son halinin fotoğrafları sonraki postta olacak. Gül de aklımın bir köşesinde kaldı, şimdi artık kumaştan bir gül yapıp el bileğine takmayı düşünüyorum, bu kırpık güllerin nasıl yapıldığını merak ediyordum, burada ayrıntılı anlatmışlar, linki tıklayın lütfen.

İlk fırsat bulduğumda dört günlük İstanbul gezimin fotoğraflarınıda paylaşacağım.

http://bridgetbaxter.blogspot.com/2009/11/tattered-fabric-roses.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...