22 Şubat 2011 Salı

Kızıma Elbise

Kızım 5 yaşında ve aklı erdiğinden beri pantolon giydirmem mümkün olmamıştır. Tam bir elbise ve dönen etek hastasıdır. Dönen etek kloş eteğin bizim evdeki ismidir :) Hazır çocuk giysilerinde kloş etek ve elbise nadiren bulunduğu için ya da bazen çok pahalı olduğu için biraz dikiş biliyorum ya ben dikiyorum. Daha evvel yine bir elbise postu yazmıştım. Ayakkabılarımız da çok özel, Tom Cruise un kızı topuklu pabuç giyer de biz giyemez miyiz dedik hemen bir çiftte biz aldık. Ben utanmasam kendime de aynısını alacaktım ama neyse ki numero yokmuş :) Nereden aldınız diye sorarsanız Accessories dan, pembe, kırmızı gibi seçenekleri de mevcut.









2 yorum:

  1. oyyyy tom kuruzun kızı halt etmiş bu güzelliğin yanında:)maşllh.

    YanıtlaSil
  2. yüreğinizin güzelliği için ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...