23 Kasım 2010 Salı

Rixos Premium Belek

Havalar bayramın ardından gerçek yüzünü gösterince, bir de şu kış saati uygulaması başlayınca benim kış depresyonum depreşti :)
Bende ekim ayında Rixos a gittiğimiz tatil fotoğraflarına dalgın dalgın bakarken buldum kendimi. Sonra dedim ki gitmek isteyenler için fikir olsun bir kaç resim paylaşayım. Rixos Belek te kocaman bir arazi üzerine kurulmuş, muhteşem bir otel, bir haftada gez gez bitiremedik biz. Yalnız yemekleri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, çeşit çok gibi gözüksede öyle ahım şahım bir listeleri yok, bir de otelin tek handikapı aşırı yağmurda tavanlar akıyor, balkon ve zemin katları su basıyor. Yağmur yağdığında fotoğraflamadığım için pişmanım :)
























Çok fotoğraflı bir post oldu ama gerçekten güzeldi, tadı damağımda kaldı :)

4 yorum:

  1. Merhaba ben de gittiğim otelleri yazmaya başladım.Sizi ETSY de malzeme aldığım yerin yorum sitesinden buldum :) (Bu konuda özelden bir sorum olacak )Baktım ki benzer zevklerimiz var. Bloğunuz hoşuma gitti,takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Özelden msj atarım diyordum ama bulamadım nereden yollayacağımı:) Artık buradan okuyup siler dedim.EYSY de satış yapan İsrailden Wholesalecorner adlı satıcıdan siz de malzeme almışsınız.memnun kaldınız mı gelen ürünlerden ve zamanlıca geldi mi diye soracaktım.Malum fotoğrafa bakarak sipariş veriyoruz.Sonra mahzun mahzun ne gelir ne zaman gelir diye bekliyoruz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Wholesalecorner çok iyi bir satıcı değil,gerçi ben ürünlerime kavuştum ama feedbacklerini okuduysanız ürününe ulaşamayan veya geç ulaşan ya da yanlış ulaşan şikayetlerle dolu. Bende söke söke aldım aslında, kesinlikle maillere cevap vermiyor, alıcıya kargo bilgisi vermiyor, bende etsy ye şikayet ettim falan, bence satıcının feedbacki %100 iyi değilse alışveriş riskli, ben yine malzeme alacağım ama başka birinden, tanıştığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de feedbackleri okuyunca öyle tahmin ettim.Of inşallah uğraştırmaz.Dil dökecek kadar iyi ingilizcem yok :( JuliaSun dan aldım daha önce ve 2 haftada sorunsuzca geldi,gerekli bilgileri de zamanında vermişti.Ben de bu bilgiyi paylaşayım :)

    YanıtlaSil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...