6 Ekim 2010 Çarşamba

DİKİŞ DİKMEYİ SEVENLER İÇİN

Ben eskiden daha çok dikiş dikerdim, şimdi tekstil sektörü kendini aşınca ara verdim biraz, aradığım her şeyi buluyordum çünkü. Kızım doğduktan sonra iyice ara vermiştim bu işlere vaktim yoktu çünkü, kızım 3-4 yaşlarına gelince cadıda bir dönen etek sevdası başladı :) anlayacağımız dilde söyleyeyim kloş etek yani, aradık taradık çoğu markada bulunmuyor, bulunsa rengi zevksiz ya da gereksiz biçimde pahalı falan bende gittim (Ankara da meşhurdur) Bursa kumaş pazarı na güzel güzel kumaşlar aldım bir sürü kloş etek diktim, gören bayıldı arkadaşlarımın kızlarına da diktim. Kumaşı dörde katlayıp köşeden beli için küçük bir daire kesip aşağıya da etek boyunu ayarlayıp kestik mi tamam.





Aynen resimde görüldüğü gibi


Şimdi de eteği kloş askılı bir elbise diktim, mevsim geçti belki ama sizinle paylaşmak istedim.



Bu önünün kalıbı


/RIMG0002.JPG">




Bu da arkasının kalıbı, kalıpları çıkarırken bir tişörtünden faydalandım, koltuk altına gelen yerinde gizli fermuar var, kolay giyip çıkarmak için.




Bitmiş hali de işte bu, ütüsüz ama kusura bakmayın :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...