2 Mart 2012 Cuma

Sen Çok Yaşa Bolulu Hasan Usta



Evde pinekliyorum bir yandan pms teyim,sağa sola saldırıyorum falan :)
Tatlı krizim gelmesin mi, ne yapsam ne yapsam bir yerlerde gözüme bir broşür ilişmişti, hah buldum BOLULU HASAN USTA ymış.Benim evim terste kalır biraz her paket servisi gelmez, baktım online siparişleri varmış, üye oldum bi güzel, sonra gelsin profiteroller, kazandipleri :)
Yaklaşık bir saatte geldi siparişim ama sağolsunlar telefonla arayıp bilgi de verdiler, tatlıyı yedim bile, tavsiye etmek istedim, fiyatlarını da uygun buldum.Büyük harfle yazdığım isme tıklarsanız siteyi ve tatlıları görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. aay ben onların sıcak tabakta gelen profiterollerine aşığım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ NİMO cum sorma tatlı olur da aşık olunmaz mı :)
      koca kazandibini 5 dakikada sildim süpürdüm, profiterolüm de buzdolabında, yemekten sonra onu da mı yesem bilemedim :)))

      Sil

haydi fikrini söyle :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...